Cennetkokulum26 Arkadaşlar akşam süt kaynattim fakat nasıl olduysa aklımdan çıkmış ve yeni aklıma geldi sütüm. Soğumuş tekrar kaynatıp veya isitinca yoğurt mayalayabilir miyim ???
almila37 Cennetkokulum26 evet canım arkadaşın dediği gibi tekrar hafif ılıt süt mayalayacak sicakliğa gelince mayala ama kaynatma tekrardan
Deletedmom14 Cennetkokulum26 tekrar isit ve mayala .biz genelde köyde geç geliriz ,akşam pişirip bırakırım. Sahak ısıtıp mayalarim
Altunayin_annesi Cennetkokulum26 olur tabi neden olmasin karistira karistira isitin eliniz 7 8 saniye dayanacak sicaklikta olunca ocaktan alin mayalayacaginiz yogurdu bir az sutle acin puruzsuz olunca ilave edin karistirin sicak yerde 6 7 saat beklesin sonra buzdolabina 12 saat sonra yenebilir