Asliiii mamayı biraz fazla mı kaçırdık annesi acaba?😞 Bu bebeler çok kurnaz mama tatlı geliyor tabii.. Biraz acımasızca olacak ama 3-4 saat aç bıraksan da mı tutmuyor memeyi. 3-4-5 ay çok tehlikleli aylar çevremde bu aylarında memeyi bırakan cok bebe var aman dikkat. Ya mama zehir değil tabiki ilaç, anne sütü olmadığında ama süt varken de içsin şu bebeler😅