Bir şey soracağım. Eminim çoğuna saçma gelecek ama merak ediyorum. Bebegimde alerji belirtileri var ve neye olduğunu tam olarak bilmiyoruz. Geçen ay ki kilo alımı düşük olduğu için ve alerjik bünyeli olduğu için doktorumuz takviye olarak alerjik mama başladı. Ama o kadar iğrenç tadı ve kokusu var ki ne yalan söyleyeyim vermek istemiyorum. Zaten kızımda içmiyor pek. Sorum şu: alerjik olmayan normal mamanın da mı tadı demir gibi? Normal mamalar da mı igrenc tadli ve kötü kokulu? Valla ben bebek olsam aç kalırım o mamayı icemem. Kendim igrendigim bir şeyi bebeğime vererek ona eziyet ettiğimi düşünüyorum. Komik bulup gülecek benimle eğlenmeye çalışacak olursa lütfen yazmasın. Hepimiz anneyiz ve çocuğumuz için endişeleniyoruz. Boşu boşuna birbirimizi kırmanın alemi yok..