Neslimnes İğneyle düştü ne zaman kanama geçer ne zaman ağrılarım diner hamilelik hormonu beta hcg sıfırlandı şükür
Nesli1616 Neslimnes ben geçirdim canım benimde iğneyle düştü ağrım falan olmadı hiç iğneden halsizlik oldu çok kanamam da çok yoğun değildi 2 3 gün geldi gelmedi çok geçmiş olsun canım benim
EsofmanliSevketHoca Neslimnes Metotreksat kemoterapi iğnesi olduğu için vucüt ağrısı yapıyor malesef, kanama biraz bünyeyle alakalı, benim çok fazla kanamam olmamıştı, beta sıfırlanmış bi süre sonra rahatlarsın onunla geçmiş olsun..
Neslimnes EsofmanliSevketHoca kanama kahve rengi ye döndü tatlım bi sarı bi kahve .sadece çok afedersiniz cinsel ilişki sırasında rahim bölgesinde ağrı oluyor yine çok çok çok özür diliyorum tolete çıktığımda ağrım oluyor normal midir doktoea soramadım devam ederse soracam da tecrübeli annelerimize danışmak istedim
EsofmanliSevketHoca Neslimnes Normal ağrıların sonuçta tüpe müdehale ediyor iğne, ben sol tarafından doğrulamıyordum bile geçecek inşAllah, akıntı bi süre daha devam edebilir beta sıfırlandığı için artık çok korkma ama dayanılmaz ağrın olursada tabi doktora görün😉
Nesli1616 Neslimnes o ağrılar normal canım bana krampların bile olabilir demişti bende olmadı ama olursa hepsi normal demişti doktorum sen takip et için rahat etmezse sor yine