Bebeğim 4 aylık oldu, 1 hafta önce garip bi şekilde böyle kabarcıklar dökmeye başladı. Doktora götürdüm alerji için damla verdi fakat damla çok acı ve bebeğim damlayı verdiğimde kusuyor. Sadece formül süt ile besleniyoruz bu arada. Mama reddi yaptığı için 3 kez mama değiştirdim şuan hipp combiotik kullanıyoruz. Bunu yaşayan var mı? 