Ebrareylulll o anlık gafletinize veriyorum Tokat atmanızı bence özür dilemelisiniz kayınvalidenizden isteyerek yapmamıştır el kadar bebeğe
ilerleyen süreçte gözünüz gibi baktığınıZ bebeğinize bir anlık yüzünüzü diğer tarafa çevirdiğinizde bir şey olduğunu yataktan düştüğünü ya da ortalığa bıraktığınız bir şeyin sizin hatanızdan dolayı zarar verdiğini yaşayarak tecrübe edeceksiniz bi Tokat’ta kendinize mi vuracaksınız. Durumu telafi edebilmek için çaresine mi bakacaksınız. keşke hastaneye götürseydiniz Tokat atmak arkasına uyutmak yerine
çözüm bulmaya çalışmak en doğrusu diye düşünüyorum