Yani yuh gerçekten yuh! Düşüren sizin anneniz olsaydı vurucakmiydiniz çok merak ettim? Olmuşsunuz kaynana delisi ne yapsa batıyor kimse iyi olamıyor malesef . Benimde bir abim var çocuğu olduğunda annemin elinden düşebilir ama el kızı vuramaz kusura bakmayın. Biraz da olaya bu şekilde bakın. Tokay atana kadar keşke çocuğunuzu kucakladiginiz gibi hastaneye gitseymissiniz. Rabbim buyuklerimize yardım etsin kimlere kalmışlar