İyi geceler herkese arkadaşlar kızım 15 aylık fakat hala emiyor az da olda özellikle geceleri ve ben 8. Aya kadar çok sık mastit oldum ayda 2 kez falan ve öyle hafif de atlatmadım her seferinde kesin acile gidiyorum serum ve ilaçlarla geçiyordu ve bugünde çok şiddetli yine göğüs ağrım başladı sol koluma da vuruyor ardında sırtım boynumdan aşağıya tutulur gibi feci bir ağrı var covid olabilir mi büyük ihtimal üşüttüğümü düşüyorum ama yine merak ediyorum emzirirken covid olanlarda ilk nasıl belirtiler oldu mastit oldular mi mesela cevap verenlere şimdiden teşekkürler