Edagyilmaz Merhaba sevgili anneler Bebeğim 4 aylık oldu sağlık ocağı eczaneden ferrum veya bi demir damlası alıp başlayabilirsin dedi. Siz hangi demir ilacını kullanıyorsunuz ? Ve bebeğiniz kaç aylıkken başladınız kaç damla şeklinde ? 🌸🙏
ufuk0505 Edagyilmaz vegaferon verdi kızım kakasında çıkarınca kullanmayı durdurdum ferrum yazdı kullanıyorum bi sorun yok şu an. Direkt ağzına damlatıyorum biraz su içiriyorum ağzı temizlensin diye. Herhangi bi yemekle vermek doğru değil ❤
Edagyilmaz Deniz87 kaç aylıkken başladınız acaba ? bende içeriği temiz diye bestiron düşündüm ama bir kaç yorum okudum kan değerlerimiz çok düşük çıktı bizde işe yaramadı vs diye kafam karıştı 🤦🏻♀️
turansmom Zeys bebeğin kaç aylıkken basladın canım? Benim iki aylık ocean kullaniyordum sanirım kabız yapiyor
Mommyishome Edagyilmaz microfer kullanıyoruz ama hiç memnun değilim. Bebeğim gaz sancısı çekiyor gibi. Rahatla kaka yapamıyor gibi.
Edagyilmaz Mommyishome mirayilknurtolga saşe olanını mı kullanıyorsunuz ? Kaç aylıkken başladınız ? 🌸