Cgdmckr 15 aylığız bizdede sadece mama var ben direk vermiyorum sütü pirinç unu veya nişastayla biberon maması yapıyorum öyle içiyo uyku vaktinde içiyordu mamayı şimdi bunu içiyo gayet de doyurucu mamayı sabaha karsı açıktığında veriyorum sadece 🥰🙂 dene istersen böyle