Merhaba arkadaşlar 4,5 yaşında bir kızım var 2 yıl önce kızıma rutin kontroller yapılırken kan testlerinde img değerlerinin düşük olduğu çıktı bağışıklığı zayıfmış bu yaşlarda görülebilirmiş kıZım bu sene hariç her sene kışın orta kulak enfeksiyonu geçirir ve antibiyotik kullanmam zorunda kalırdım alerjik bir çocuk ayrıca.Araştırmaya gidin baktırın dedi Dr . alttan yatan farklı bir hastalık Var mı diye. Şükür bir şey çıkmadı ama , geçen oğlumu kontrole götürdüğümüzde kıZım içind kan verdik değerler yine aynı hala eksik tekrar araştırma hastanesine gidin dedi doktorumuz ama şuan covid den dolayı ocak sonu gibi gidin dedi canım sıkıldı😒bu durumu yaşayan yada bilen var mı ?