Mdogu geçmiş olsun inşallah hasta olmamıştır, burun kılları geliştiği içindir🙏🏻 Hasta olurlarsa doğal yöntemlere başvurmak en iyisi diye düşünüyorum, soğuk algınlığı için dövülmüş sarımsaklı zeytinyağı gece yatmadan ayaklarının altına sürülürse çok iyi 👍🏻 Sağlıkçıbiranne yi takip ediyorum tavsiye ederim 🥰