Kızlar hayırlı geceler üç gün önce covid olduğumuzu öğrendik eşim ve ben pozitif test sonucumuz bize ilaç getirdiler lakin 20 aylık oğlum var onunda iki gün önce ateşi başladı burnu akıyo hapsuruyo ve çocuğa herhangi bi mudahale yapamıyoruz evde ki ateş düşürücü lerden verin dediler yalnız pek fayda etmiyor ateşi sürekli yükseliyo ne yapmam gerekir bu durumu yaşayan anneler yardımcı olabilir misiniz bana