Berenalp İyi geceler anneler 10 aylık kızım sinirlenince kendine vuruyor bazen kafasını yere koltuğa vuruyor ne yaparsam yapayım engelleyemiyorum sizin bebeklerinizde böyle davranan var mı
Araseymen Berenalp 11 buçuk aylık ellerini yere ve bacaklarına vuruyor bazende yumruk yapıp kendini sıkarak çığlık atıyor 😅 her bebekte sinir evresi varmış demekki kendilerine özgü tarzları var hepsinin 🤭
Deletedmom62626 Berenalp canım geçici bir süreç kendini yıpratma ilgisini başka yöne çekmeye calis çok zordur eminim zamanla geçiyor büyüyorlar ondan kaynaklı her ayın ayrı bir sorunu oluyor
Lina_123 Berenalp benim oğlum 2 yaş sendromun da yapardı kendi kafasına vurmayı şimdi 4.5 yaşında geçiyor tepki vermeyin o an dikkatini başka yöne çekmeye çalışın
Berenalp canana o daha erken başlamış ama neden yapıyorlar bunu merak ediyorum daha küçücükler bu kadar sinirlenecek ne yaşadılar ki 😌
canana Berenalp genel olarak sinirli bir bey😂 istediği bişey olmayınca veya kucağımdayken elini arkaya atıp benim saçımı bulamayınca kendi saçına dalıyor 😂
Berenalp Lina_123 umarım kalıcı davranış olmadan geçer tepki vermemeye çalışıyorum ama gözümün içine bakıyor daha çok vuruyor kendine
Berenalp canana benim ki direk kendine bize birşey yapmıyor henüz keşfederse yapacak gibi görünüyor ama