reynwoman Merhabalar anneler bebelac gold 1 numara kullanıyoruz ama bu günlerde nedense hem marketlerde hem eczanelerde yok sadece trendyolda hepsiburada da, falan var ama ordada stok tükendi yazıyor baska hangi siteler var mama alabileceğim acaba
Deletedmom4 reynwoman bugün her yerde eşim aradı kızım için 3 mu 4 mu ne bulamadım ne ecz nede marketlerde nettede tükenmiş
Prenses_annesi22 reynwoman migros ve carrefour bakın ıstersenız bızde aptamıl bulamıyorduk carrefour da bulduk 🤗
reynwoman Deletedmom4 evet yaa bizde bulamadık her zaman aldıgımız markette yoktu sağa sola baktık eşim her yeri gezdi en son bi yerden bulmuş oda 350 gramı sadece bir kutu kalmış onu aldı geldi oda iki gün anca yeter pazartesi tekrar almamız lazım bakıyorum sitelerdede hep stok yok yazıyor anlamadım nasıl iş yaaa ne vericez bebelere napıyolar böyle
reynwoman Minikannesi00 ay aptamilde biz kullanmıyoruz ya her yerde önümüze cıkıyor vallaa aslında internette şuan en kolay stok olan mama aptamil bide sma valla her baktığım sitede aptamil vardı
reynwoman Prenses_annesi22 migrosa baktık ordada 2 3 numaraaı var 1 yok carrefour da da 1 yok ya anlamadım valla nasıl iş 😎
poncikannesimlk reynwoman bebeym.tr var canım İnstagram birde oraya sor orada çoğunlukla herşey bulunuyor
reynwoman Aryamomm çağdaş oldugum yerde yok heralde ama br bakayım internetten oldugu şubeleri teşekkürler :)
Htic-btry17 Ben bugün bebelac 4 aradım 3 markette yoktu sonra bi çalışan bebelac ürtimde sıkıntı var galiba dedi 2 haftadır gelmiyor bize de dedi
reynwoman Htic-btry17 Allah Allah yaa hay Aksi ya inşallah sıkıntı devam etmez çünkü bi tek bu iyi geliyor kızıma