curly_mom Merhabalar, 8 aylık oğlum var ve son 2 3 gündür emzirirken göğüs uçlarım acıyor çok da hassas 🙄 bebeğim daha diş de çıkarmadı. 8 ay sonra neden olur anlamadım 🤷🏻♀️ böyle bi durumu yaşayan var mı aranızda? Sevgiler 🙏🏼🌼
Oznur123 curly_mom 9 buçuk aylık oglum 6 disi var ve mahvediyor yaralar içinde gogsum en basa döndük resmen kan kusuyor o kadar yara yaptı belki sizinkinin disi cikiyordur kaşınıyorum o yüzden sıkıyor olabilir yada oyun oynuyordur
Melusina curly_mom benimde yara oluyo hep daha bir ayligiz internette gumus gogus kapaklari var ondan kullanin gercekten cok ise yariyor hem sutunuzun geri cekilmesini engelliyor hemde yarayi iyilestiriyor 999 ayar olandan alin bir saat taksaniz bile faydasi oluyor
curly_mom Nez122 dişi henüz yok ama belirtiler var acaba göğsümü acıtan bişey mi var dişlerin gelişmesiyle bişeyler mi değişiyo anlamadım 🤷🏻♀️ Isırmasına müsade etmiyorum ki alışmasın 🙄 her emzirmede sızlıyo napcağımı şaşırdım 😅
curly_mom Oznur123 yaa en korktuğum şey 🤦🏻♀️ Allah kolaylık versin 🙏🏼 kaşımasına oyun oynamasına müsaade etmiyorum ki alışmasın 🙄 Hayır ağız içinde bişeyler mi değişiyor salyasından mı bişey oldu 🤔 mantar falan gibi şeyler okudum internette öyle bişey mi anlamadım 🤷🏻♀️
curly_mom Melusina ilk zamanlar illa ki yara oluyo sızlıyo da aradan geçmiş 8 ay neden şimdi oldu onu anlamadım canım 🤷🏻♀️ Gümüş kapakları biliyprum da almamıştım balmumu kapak almıştım ben onun yerine.. yine başa mı sardık yani 🙄🤦🏻♀️ Bebişiniz hayırlı olsun bu arada güle güle büyütsün 🙏🏼🍀
Melusina curly_mom amin insallah canim seninde bebisin saglikla büyüsün insallah. Canim ben tecrubesizim ama ablamda da sendeki gibi gec yara olmaya agrimaya başlamıştı gun gectikce ilerliyor o yuzden ben gumus kapaklari tavsiye ederim canim kremler falan hic fayda etmiyor