Kızım 1 yaş 22 günlük. 2 aylıkken alerji teşhisi koyuldu diyete başladım. Kakasındaki kan kesilmeyince deri testi yapıldı dana eti çıktı. Katı diyete başladım ve susam tespit ettik. Sonra uzun bir düre diyet yaptım ve 7 aylık olduğunda sırayla açmaya başladık. En son kızım 9 aylıkken süt ürünlerine de başladım, hatta ona süt ürünlerini neredeyse yaşında verdim diyebilirim. Ama 3 gündür yine aşırı huysuz oldu uykusuz oldu zaten hep öyleydi ama arttı. Bugün 10 ay sonra ilk defa kakasında kan ve mukus oldu ve 6 kez kaka yaptı. Doktorlar kan testinde çıkmaz diyorlar ben şimdi ne yapacağım son verdiğinden başlayarak kesmeyi dene diyete başla dedi. Kızım zaten zayıf ne yapacağız böyle yeniden diyet yapmak umrumda değil yaparım, ama nasıl geçecek ne zaman gelecek nasıl düzelecek bu çocuk artık iyice psikolojim bozuldu 🤦🏻♀️