Benim oğlum 14 aylık doğduğundan beri emerek uyuyor ayakta asla uyumuyor ağlıyor gece beslenmesini kesmek çok mu zor olur emme dışında uyutamiyorum ve memeye asrı düşkün hiç ayrilmiyo diyebilirim sürekli uyanıyor gece yardımcı olur musunuz nasıl bunun üstesinden gelebilirim ?