İyi aksamlar hanımlar bugun katılmıstım aranıza 4 gün önce sezeryanla doğum yaptım SANIRIM sütüm bebeğime yetersiz geliyor doymuyor gibi hissediyorum bu arada 31+2 haftalık doğum yaptım o yüzden oldugunu düşünüyorum ilk gün hiç gelmemişti zaten sütümün artması için önerebileceğiniz şeyler var mı acaba?? Bu arada bestlak ve humana kullanıyorum ekstra ne olabilir ??