416767 kızım 5 aylıkken hafif bir grip atlattık.
Hafif boğaz kızarıklığı burun tıkanıklığı vardı. Doktor burun tıkanıklığı için vermişti bize. Ama zorunlu kalmadıkça kullanma demişti. Biraz direndim ama Sonra kızıma ilk kez içirmiştim.
İçtiği gün çocuk sersem gibiydi. Hiçbir şeye tepki vermiyordu çok üzülmüştüm öyle olmasına. Ertesi gün bu yüzden gece verdim. Daha iyiydi uyuduğu için.