Zeynp12 Hanımlar bebegim 3 ay 6 günlük ve salyası akıyor sizce nedendir. İnternet baktım diş ile ilgili yazıyor kimiside öpüldüğü İcin olur diyor.
drn5410 Zeynp12 diş yerleri oluşuyor diyorlar canım 2 aylıktan beri salyamız var 5 aylık olacağız görünürde diş yok 🤷♀️
Alya88 Bizimde 2,5 aylıkken başladı 4 aylık olacağız nerdeyse hala devam hemde salya gibi de değil resmen tükürüyor 🙈