İkiz annesiyim 48 günlükler ya bir bebek hiç mi uyumaz. Doğru düzgün uykuları yok. Habire ağlıyorlar doyduklarını bilmiyorlar sanki ağız hep meme aramada 🤦🏼♀️ Gaz sorunları zaten bitmiyor. Kolik bebekler 3 kişi bakıyoruz uykular haram 🤦🏼♀️ Ne zaman düzene girecek ya birisi güzel bişey söylesin