Esilamm01 Memoli okadar pis olmayı nasıl beceriyorlar anlamıyorum nasıl yaşıyorlar oralarda bana 10 milyar verseler yine gidipte milletin o pis lavabosunu evini temizlemem hayret ediyorum onlara
Esraabozdemir09 Dağınığım ama pis değilim 😂 iğrenç evler acaba bazen bilerek mi yapıyorlar diyorum o kadar pislikte nasıl yaşar insan 🤮
Minnak23 Okadar da değiliz cok sükür 🤪 Bazen diyorum bilerek mi kirletiyorlar bir insanın okdr pislik içinde yaşaması mümkün değil bence 🙄