Asyaybuke 2.5 aylık bebeğim akşamları huysuzlandığı için acaba sütüm mü azalıyor,doymuyor diye düşünmeye başladım. Emmek istemiyor akşamları ağlıyor. Yememe içmeme dikkat ediyorum takviye gıdalar da kullanıyorum ama akşamları niye böyle oluyor 😒
Cheerfulmom Asyaybuke Tam olarak aynı şeyi yaşıyorum. Sabah emiyor doyuyor gibi ama akşam olunca doymuyor 🤷🏼♀️
Aysima_16 Asyaybuke benimde öyle baştan emiyor süt yavaşlayınca huzursuzlanıyor bağır çağır emiyor bizde 2,5 aylığız 😢
Olcay Asyaybuke ben de öyle oluyordu sabah öğle güzel ama akşama doğru azalırdı mama takviyesi yapmak zorunda kalırdım
Asyaybuke Cheerfulmom yatmadan mama mı versem diye düşünmeye başladım iki seferdir mama alıyorum ne olur ne olmaz diye. Vermiyorum çöpe gidiyor 😒
Asyaybuke Deletedmom62626 benim göğüslerim yumuşak oldum olası. İlk kızımda da sertleşmezdi. Ama sıkınca süt hep çıkıyor
Cheerfulmom Asyaybuke ben yatmadan sütümü sağıp veriyorum mama verince uyanmıyor çocuk sersem gibi yapıyor. Şimdi sür sağma makinası alıcam en azından akşamları sağdığım sütümü veririm. 🤷🏼♀️
Deletedmom62626 Asyaybuke benim oğlum öyleydi açıkçası 2,5 yaşında hâlâ öyleyiz sürekli bir ağlama peşinde bizde ilk sıralar doymuyor mu? Düşüncesine giriyorduk kolik mi? Aç mı? Ağrısı mi? Var bunları kontrol ede ede anladikki çocuk huysuz 🤦🏽♀️ sizde bunlara bakarak hareket edin belki karnı ağrıyor dur. Ilık bir bez koyun midesine masaj yapın belki oyun istiyordur. Bu durumlarda bazen masaj oyun ilgisini çekecek şeyler kurtarıcı olabiliuor
Haleakba Asyaybuke benim bebeğim de öyle 2 aylık olacak yakında. Gaz sancısı yüzünden öyle yapıyor dedi hem doktor hem ebe. Sakinleşince emzir dediler
Aysima_16 Asyaybuke sizde de uyku problemi oluyor mu acaba 11 de uyutmaya çalışıyorum uyu uyan saat 1de anca derin uykuya geçiyor
Asyaybuke Deletedmom62626 Deletedmom62626 ama kucağımda salladığımda yavaş yavaş sakinleşiyor acaba aç olsa sakinleşir mi yoksa durmadan mı ağlar ?
Deletedmom62626 Asyaybuke canım açlıktan değil seni istiyor kokunu istiyor yavrucak ah kollarım kopardı bilirim o zamanlar çok zordu bütün gece kucakta geçerdi.
GulMelis3 Asyaybuke 2.5 aylik bebkler aksama dogru huysuzlasir ki sut bazen az olablir oda birseye uzuldugunde uyamadiginda süt yapack seyler yemediginde olur dikkat et emzirdikten sonra bir bardak meyve suyu ic