Prenses_annesiiiii Kızlar bilindiği üzere keçiboynuzu çok faydalı bir besin, 10 aylık kızım, keçiboynuzunu kaynatıp suyunu içirsem olur mu, bilgisi olan var mı acaba
Garfield Prenses_annesiiiii keçiboynuzu unu pekmezi kullanıyoruz zaten suyu da kullanılır neden olmasın. Verin 50 cc kadar
Ozlemkose85 Prenses_annesiiiii bende keci boynuzu özünü meyve pürelerine meyveli yogurduna faln koyuyorum
MarlaSinger Prenses_annesiiiii ben verdim bi sorun olmadı. Öksürüğü keser çok iyi gelir soğuk algınlığına falan da
Prenses_annesiiiii Garfield bencede zararı olacagnı düşünmüyorum ama yinede sorayım bilgisi olan vardır belki diye, kızım tadını çok sevdi 😇şifa olsun miniklere
Prenses_annesiiiii hilaliii suyunun da zararı olmaz diyorsunuz, bahçemizdr vardı keçiboynuzu o yüzden kaynatıp içirmeyi denedim bende 😊