Cansumommy merhaba, o aylarda biz de aynı sorunları yaşadık, öncelikle sabırlı olmanızı diliyorum 😊 kan değerlerinde bir problem yoksa bebeğiniz başka sebeplerle reddediyordur. Gaz olmasına ihtimal vermiyorum, gazlı dönemi geçmişsiniz. Beslenme aralıklarını biraz açmayı deneyin. Mesela 3 saatte 1 veriyorsanız 4 saatte 1 e çıkarın. Uykuya geçiş esnasında bebekler stresli oluyorlar, emzik alıyorsa önce emzik vererek sakinleştirin, sakin olduğu anda mamayı teklif edin. Bazen ilk teklifte de içmeyebilir, biraz zaman tanıyıp tekrar deneyin.