senamirayds Memoli sleepy 4 numara normal bez belini ve bacaklarının iç kısmını hep iz yapıyor. Uyarıyolar beni çok sıkıyorsun bezi bak iz yapmış diye. Serbest bağladım bu sefer de sabah her yeri çişliydi 🥲 sanırım markayla alakalı.
Kucukkalbim Memoli Sleepy iyi bez fakat lastik izi cok yapıyor nunara büyüttüm yine ayni o yuzden başka beze geçtik
-TubAsel- Memoli bedeninden büyük al ben öyle yapıyorum yoksa külot bezler iz yapıyor elinde olanları da bel bölgesinden yırt kenarlarından az az
Biranne00 Memoli 7.350ydi en son sizinkisi kaç acaba bez küçük mü geliyor bize çok hafif bir iz oluyor
Biranne00 Memoli komşumun da bebeği var oda külot bez kullanıyor uzun süredir bir büyük bedenini almak daha iyi oluyor demişti ben normal çırtlıda 3+ kullanıyordum bundan 4 kullanıyorum iyi oluyor şuanlık
Biranne00 Memoli niye öyle oldu ki yaa bizde yok denilcek kadar az ve elimde 340 tane külot bez var inşallah öyle bişey yaşamadan bitiririm bezleri 😂
ahmetayazz Çok kötü geçen hafta sleepy 4 numarasını almış eşim resmen bebeğime batmış çok çok kötü hemen cırtlıya geçtik tekrar külot bez duruyor olduğu gibi ara sıra kullanmayı düşünüyorum ama kıyamıyorum yi nede
senamirayds DilaraYigit1 numarasını büyütsek yine sıkacak bebeğin bacak mesafesi belli sonuçta. Diğer bezleri de denedim en doğalı bu diye devam ettik ama belki acıtıyordur o yaptığı izler bilemiyoruz
DilaraYigit1 senamirayds ben bezini çıkarınca biraz bekleyip öyle yeniden bezi takıyorum. Bide kaşiyorum iz olan yerleri kaşınıyordur belki diye
senamirayds DilaraYigit1 ben bekleyemem erkek bebek annesiyim her yer çiş oluyor açıkta bırakınca malum 😝😝