Arkadaşlar merhaba ikiz bebeklerim var 1 yaşına girdiler önceden gece 1 kez mama verirdim emip uyurdular şimdi gece 4 de tekrar kalkıp yemek istiyorlar 1 yaşlarına kadar böyle birşey olmamıştı golden goat kullandım daima acaba kıvam olarak daha katı ve doyurucu bir mama öneriniz varmı birde sağlık ocağındaki hemşire pınarın devam sütünü verebilirsin dedi acaba yavaş yavaş süt vermeye başlasam yada gece versem doyururmu şimdiden cvplarınız için teşekkürler 😌