gvnkbr Anonim daha az değilde Max sıcaklığa ulaşınca odalar kapatiyo rolentiye aliyo bildiğim kadarıyla.. har har yanmaya devam etmiyor bende araştırıyorum kablosuzlarini
birdost Anonim biraz evle alakalı fatura işi. Belli bir sıcaklığa sabitliyor ona göre kendi açılıp kapanıyor. Benim ev güneş aldığı için öğlen kapanıyor genelde. komşulara göre faturada daha düşük geliyor