Kahvekolik Oglum tam 5 aylik. Ayaklarından ve kafasından destek alarak sirt ustu yatarken geri geri ilerliyor gitmek istediği yere boyle gidiyor. Normal mi acaba yaşayan anneler var mi
Dorukdamla Kahvekolik çok normal benim oğlumda geri geri gitti so ra popisinin üstünde sürünmeye başladı daha sonra komando gibi emekleri şimdi hem yürüyor hem emekliyor 🐣🥰bende başta korktum da normalmiş
Minik_SerCem Kahvekolik Benim kızımda 3 aylık ayaklarından destek alarak geri geri gidiyordu şimdi geliştirdi kendini öne doğru gidiyor 😂😂
Ogretmennannee1 Kahvekolik bizde 5 ay 1 günlüğüz bizde geri geri gidiyoruz ileri gideceğimize😅 kaya kaya geri gidiyor
Deletedmom62626 Kahvekolik rica ederim benimki de 7 ay 2 günlük kaçıyor o şekilde öne doğru ilerleme yok oğlumda öyleydi geri geri giderdi hem sırtüstü hemde yüzüstü
Aysegul1aren 5 aylikken normal emeklemesi beklenmez ama benim oğlumda 4 bucuk aylik kendini geri atmayi öğrendi . Yeni yeni kesfediyo cok normal bi durum . 💕😘😍
Kahvekolik Aysegul1aren emekleme pozisyonunda geri geri gideni duydum da sirt ustu hic görmemiştim garip geldi 🤭
Kahvekolik Deletedmom62626 aynen sirt ustu yatarken kafasıyla destek alip geri geri gidiyor tuhafıma gitti benim de 😂
Kahvekolik Deletedmom62626 bi kac zamandir boyle sirt ustu yatarken kafasıyla geri geri gidiyor garip geldi 😇
Kahvekolik Dorukdamla emekleme pozisyonunda geri geri gideni duydum da sirt ustu hic görmemiştim garip geldi 🤭
Dorukdamla Kahvekolik aynısını yaşadım hatta ilk onu yapmaya başladı kolayına geldiği için öyle yapıyormuş değişik figürler ekleye ekleye devam edecek 🥰🥰🐣
Kahvekolik zeynnep emekleme pozisyonunda geri gideni gordum de sirt ustu geri giden bi benim çocuğum saniyordum😅