Bebegim 1 ay 7 günlük..Sabah 7 bucuktan beri bölük bölük uyuyor ve huzursuz altı temiz gazı çıkartıyor karnı tok olmasına rağmen sürekli ağlıyor bu gün gündüz toplamda belki 4 saat anca uyumustur . Banyo yaptırdım rahatlasın diye oda çare olmadı . Dalıyor kucağımda yatağa koyduğum an ağlıyor ne yapacağımı sasridim .. güzel anneler yardımınıza ihtiyacım var