ikizerkekannesi Recbeyer ben akşam götürmüştüm ikizlerimi hastahane daha sakin oluyor diye doktorda aç tok kısmını sormamıştı
ilkgozagrimm Recbeyer yok canım farketmiyorki küçücükler zaten bende 9 aylıkken kan aldırdım ac tok sormadılar