Slntpzz Göğsümde öküz oturuyor gibi olurum..o baskıyı kendimce böyle tarif ederim.Çarpıntı olur,sol tarafıma yatamam yüzüstü zaten yatamam..Hamile kalana kadar ilaç kullanıyordum sonra bıraktım birden ama sanırım tekrar başlıcam.Durup dururken bi sinir stres gelir elim ayağım titrer.Anksiyeteye sebep olan şeylerden birini azcık hatırlasam nefesim kesilir,sanki 3455 el sıkar boğazımı gibi gibi..zor malesef 😢