Meraba hanimlar oğlum bı kaç gün sonra 1 yaşina girecek bı kaç gecedir çok aglio sakinleştiren yorum en son mama veriyorum içip uyuyo aç oldugunu anladm iki gecedir mama veriyorum 9. Ayda gece beslenmesini kesmiştim tabi oğlumda icmiyodu gün içinde yemekte mamada yiyo meyve vs. Akşam 10 da veriyorum geçe 3 gibi ağlayarak uyanio ne yapabilirm acaba doyurucu biseyler bilenler yazabilirmi uzun oldu kusura bakmayın 🌼