Laborant aynen benimde sütüm azaldı bu aralar. Bir başka postta arkadaşın biri sormuştu. Ben bir ebeye sordum bu azalma olayını. Sütün formu değişirmiş bebek büyüdükçe o yüzden zaman zaman azalma olabilir normaldir dedi. İnşallah şuan yaşadığımız azalma odur.