Herkesde farklı süreler oluyor ama ben hiç yerimde durmamaya çalışmıştım sürekli gün içinde evde yürüyüp duruyordum evdekiler bana kızıyolardı bi yat artık sen lohusasın diye ama hiç pişman değilim yürüdükçe açıldım rahatladım daha kolay hareket etmeye başladım ve sağa sola yatarken karnımın altına destek yapıyordum acaip rahatlatıyor yastık yüksek geliyor ama örtündüğünüz örtünün ucundan kendinize göre ayarlayıp göbeğinizin normal hizada durmasını sağlayabilirsiniz ben hep öyle yaparak yatmıştım