Edaliprensess Kızlar iyi akşamlar bebeğim 3 ay 5 günlük 2. Ay asısından sonra geceleri cok sıcrıyor bi anda elleri kolları cırpınıyo gibi oluyor.internette bu sıcramaya hep epilepsi belirtisi falan yazmışlar cok korktum normal mi değil mi düşünmeden duramıyorum
Sum87 Edaliprensess internet bilgi kirliliği canım doktorunuza o anı videoya ya filan alıp gösterebilirsiniz
Kaansmommy Edaliprensess canım benim oğlumada 3 bucuk aylıkken epilepsi teşhisi kondu nöbetleri en az 1 dk sürüyo öyle az sıçramayla olmaz ama tabi mutalaka kayda alıp doktora git
ikiKudurukAnnesi Edaliprensess benim kızım da hep sıçrıyor en ufak sese hemen sıçrıyor ben normal diye düşünmüştüm ama bilemedim
Wolverine Edaliprensess oğlum da ve bir çok arkadaşımın bebeğinde de oldu aşıdan sonra o korku sıçraması. Endişelenme epileptik bir durum değil.
CansuveCan Korku sıçraması mı acaba kötü düşünmeyin hemen annesi internette hiç iyi şeyler yazmaz en kötüsü yazar zaten
Kbrnr Normal canım geceleri uykuya dalarken oluyo rüya gördükleri için epilepsinin başka başka bulgularıda var düşünme böyle şeyler
Edaliprensess Sum87 doktora gitmiştik videoya bakmadan sıcramaya normal dedi ama tekrar gidicem içim rahat etmiyor sizlere sormak istedim
ant331 Edaliprensess canım o korku olayı doğal. Yeni yeni alisiyorlar anne karnından geniş alana çıkınca belli bir zaman o sorun oluyor. Aklıma kötü şeyler getirme internette basım ağrıyor yaz neler çıkar. Biraz bekle gözlemle videosunu çek en kötü doktora gidince gösterirsin
Edaliprensess Kaansmommy uyanacak gibi oluyor sıcrıyor tekrar dalıyo gibi sonra bi daha sıcrıyor bir kaç defa tekrar ediyor dk olarak tutmadım ama baska belirtiniz var mıydı acaba😔
Ececem Edaliprensess aynısı oldu bende. 2. Ay aşısından eve geldiğimiz an başladı. 1 hafta oldu hala devam ediyor ara ara
Edaliprensess ant331 asıdan sonra baslayınca korktum acıkcası ilk bir ayında yoktu. Göstericem inşallah
Deletedmom_9857 Edaliprensess korkmayın canım hemen Allah esirgesin öyle bi durumu olsa başka belirtide verir
BalBocegininAnnesi Edaliprensess mesela banyo yaptıracağınızda giysilerinizi çıkardığınızda kendini boşlukta hissediyo savunmasız gibi o yüzden de korku hareketlerini yapıyor mu benşm bebeğim onu da yapıyor. Normal diye düşünmüştüm
Wolverine Edaliprensess olabilir korkma o irkilme yenidigan bebeklerin hemen hemen hepsinde oluyor, aşıdan sonra da bir iki gece daha fazla yapabiliyor. İçini ferah tut🍀