ant331 Arasannesi ayyy Aydaş ve kaderdasim benim. Bizde öyleyiz ya bazen sabah eşim soruyor gece kaç defa kalktı diye artık o kadar ki sayısı ne kadar inan hiç bilmiyorum 2 den sonrası yok 😄2 kereye kadar kafa sayiyi tutuyor sonrasi bilmiyooo bennnn 🤣
Atz Albayrakokur benimki de 6bucuk ortalama 12 kere uyanıyor saydığım zamanlarda ve bu aylardır böyle atak değil diş değil nedir bu anlamıyorum
iremceren Atz 9,5 aylık şanslıysam atak dönemi değilse veya diş dönemi değilse 2 ama bu dediğim dönemlerde 10378219 kez uyanıyoz 😂😂😂
Atz Sevilayy_1 uyku eğitiminde olduğumuz için sayıyorum ben mecbur yazıyorum ama düşünüyorum yazmadığım zamanlarda sürekli 15dk arayla uyandığı da oluyordu şuanda 10 12kere kalktigina göre 15i de bulduğu oluyormuş o zaman
Arasannesi ant331 😂 aynen ben de öyle yapıyorum saymıyorum artık alıştım zaten atak dönemleri ıllakı böyle geçiyor.eşimde diyo uyur vazıyette emzırmeye alışmıssın😀 otomatık kalk besıkten al emzır ya da avut gerı koy pat geri dal😅