gamzelininannesii Merhaba anneler aranızda emzirme döneminde diyet yapan varmı ? Varsa kaçıncı ayda başladınız sonuclariniz neler ?
iremceren gamzelininannesii 5 aydan sonra yaptım, ama diyetisyenle 3 ayda 8 kg verdim istediğim kiloya ulaşınca isteğimle bıraktım
Leylaaa93 gamzelininannesii 2.ayda dikkat etmeye başladım ve sütüm azalmadı aksine arttı ama ben canım çok tatlı istediğinde yedim çok kasmadım yani şuan kızım 5 aylık 7 kilo verdim. Ekmeği tam buğday yedim azalttım öğünleri düzene soktum ve gece yememeye çalıştım
gamzelininannesii Leylaaa93 bende bebeğim 3 aylık olcak başladım bakalım erken mi acaba diye düşünmüştüm 😄
gamzelininannesii Woody diyetisyenin verdiği süt artırıcı kur olur çay olur varmı peki canım elinde bende başladım 3 gün oldu ama ek olarak birşeyler yapmak istiyorum.
Woody gamzelininannesii Öyle bir şey vermedi. Ancak yaptıgım zamanlar hep sütüm arttı. Hem de yağlandı sanki. Bir konu açmıştım hatta baya oluyor. Bakabilirsiniz ☺️
gamzelininannesii Woody bana özelden mesaj gönderir misin canım ben ordan gönderme yi bilmiyorum birşey soracağım