BurcuKucuk Minnaktosbik doğum yapalı 17 ay oldu ama baş ağrım daha yeni yeni olmaya başladı tansiyon problemim de var maalesef 2-3 gündür hiç 15in altına düşmedi
Minnaktosbik BurcuKucuk inşallah geçer canım bazen oluyor öyle tansiyonda baş ağrısı çok yapar inşallah Allah’ın izniyle bişeycik olmaz çok geçmiş olsun
BurcuKucuk Minnaktosbik amin İnşAllah canım Allah razı olsun 🤲🏻Rabbim sana, evladına eşine sağlık, huzur mutluluk versin 🤲🏻 Yuvanızdan sağlık ve gülücük hiç eksik olmasın 🤲🏻
BurcuKucuk drn5410 amin canım Allah razı olsun çok sağol 🤲🏻 Rabbim sana ve ailene sağlık sıhhat versin İnşAllah 🤲🏻