Myne89 tam da merak ettiğim soruyu sordunuz bu gaz yüzünden kafayı yicem artık gaz mi başka sorun mu bilmiyorum 5gun sonra 7aylik olcaz gün içinde emdikten sonra çıkarıyorum çıkmasa da kendisi çıkarıyor yüz üstü oynarken yürütecte dururken falan zaten çok hareketli bı çocuk emekliyor 3haftadir ama geceleri çok gaz sorunumuz var uyuyan çocuğu kucagima oturtup gazını çıkarmaya çalışıyorum çıkıyor yatıyorum yarım saat sonra uyanıyor alıyorum gaz çıkıyor ağzından bu yüzden mi uyaniyor ne oluyor anlamıyorum gecede 10 12kere kalkiyor