Oğlum 13 aylık. Dün kontrolü vardı ve bexsero aşısı 2.dozu yapıldı. Herşey yolunda ayrıldık doktorun yanından. Gece her zamanki saatinde 12de yatırdım. Bizde eşimle oturduk nescafe içiyoruz. 1.5 sıralarında bir ağlama ama oğlumu hiç öyle bunca zaman duymadım ağladığını. Odanın ışığını açmadım pışpışla geri dalar diye. Eşim geldi ışığı açarak. Oğlan gözlerini sağ tarafa dikmiş kıpırdamadan ağlıyor sadece. Bağırdım yüzüne tokat attım yok gözleri milim oynamıyor😐 o ara taksi çağırdık tabi ama ben hala seslenip sarsıyrım sadece nefesini zorlayan bi ağlama. 1 dk geçtikten sonra gözleri normale döndü ağlama hafifledi ama giydirdim ve doktora götürdük. Normal muayene yine normaldi. Belirtiler nöbet değil dedi kasılma yok çünkü. Doktor araştırdı aşının yan etkilerindw var yüksek ihtimal 2.doz ağır geldi dedi. Ama tabi benim ömrümden ömür gitti 😔 şimdi 3 gece takip edicem yine olursa beyinle ilgili mi diye bakacaklar..
Allahım tüm evlatlara şifa versin hastalık göstermesin inşallah 😢