Elifadakrt Sadece biogaia yeterli degil eger bebeginizin gazi varsa dr ile görüşün bir de gaz damlası başlayın
Yeliz1905 Dilara412 biz memnunduk ama tel basıma işe yaramıyo yanına sapsimx kullanmıştık ole işe yaradı tek bişey yapmıyo malsef
ElifAda9e Dilara412 malesef benim kızımda hiç etki etmedi en etkili debriat mestil aguline bu üçlü harika ucu bi arada kullaniliyor