Annebebek58 benim de bebegim 3.5 aylik artik yetmediğini düşünüyorum özellikle geceleri sağdığımda bile daha az çıkıyor. Ben kullandıktan sonra 2.nci günü etki etmeye başladı. Ben saat aralığına bakmadım açıkçası kahvalti ne zaman yaparsam ilk tableti içiyorum sonra bir süre geçtikten sonra ikinci aksam yemeğinden sonra da gece yatarken son tableti içiyorum. Yani sabah öğlen akşam gibi yapıyorum Ben. Hatta bazen içmeyi unutup tek içtiğim ya da iki kere içtiğim de oluyor yine de fayda ediyor