Bir kaç kez yaşadık canım hele biri rabbim bidaha yaşatmasın bize kimseye insallah yavrum kollarımda yığıldı kaldı mosmos oldu nefessizlikten kaybettik sandık kabus gibiydi. Şimdi emzirirken sürekli gözün onda olsun ve hep sakin ol tıkansa dahi, çok çok fazla yutkunmaya baslarsa arada göğüsünü çıkar nefesi toparlansın nefesi sütünün hızına yetiştiremediği için olmuş olabilir 2-2bucuk aylıktan sonra artık çene kasları güçlenince pek fazla bu sorun yasanmıyor bir süre sonra hiç kalmıyor biz 2ay 26günlüğüz artık kalmadı çok şükür bide emzirirken bir elin sırtında olsun tıkanacağını anlarsan pıt pıt sırtına vur düzeliyor tutki düzelmezse bebekler için heimlich manevrasını öğrenmenizi tavsiye ederim kısaca bebeği kolunuza yüz üstü yatırıp aşağı eğerek sırtına vurmak bu şekilde nefesi açılıyor çok çok geçmiş olsun biraz uzun oldu kusura bakmayın inşallah bir daha yaşamazsınız