MinikNidam Merhaba arkadaşlar 3,5 aylık bir kızım var prematüre doğduğundan göğsümü tutamadı bu zamana kadar zorlada olsa az az bir iki dakika şeklinde göğsümü tutuyordu çoğu zaman sağıp biberonla veriyordum bugün ilk kez kendisi istedi ve 20 dk emdi benim sorum şu bu aylıkta ki bebekleriniz kac dakika emince yeterli oluyor?
ZeynepAda MinikNidam bence dakikasına çok takılma zaten doyunca kendi bırakır.doyma süresi memeden giden süt miktarına bağlıdır emiş gücü kuvvetliyse daha erken doyar degilse daha uzun süre emer. Aldıgı sürece emzir
Mel-sin Emme süresi diye birşey yok canm. Bu göğüsten akan süt doluluguna ve bebeğin emme gücüne bağlı bişey. Benim kızım 2 aylık. Kimi zaman 15 dk emdiği oluyor kimi zaman 5 dk.