Deletedmom4 verdiğiniz fikir için teşekkürler ama 1. Dakika da yazmadım 15 dakika geçti öyle yazdım bebeğimin kolu kıp kırmızı görünce insan korkuyor malum yarın doktora da gidemem o yüzden kime göre neye göre saçma öyle değil mi kaynana cinsellik sıkmadı mı bu konular burası anne bebek sağlığı için olan bi program değil mi