Bebeğim yaklaşık 4 aylık ve kolik ne yaptıysam çare bulamadım sürekli karnında boloncuklar patlıyo asla uyku uyumuyor ve 2 aylıkken 3 haftalık bi süre de kakasını 4-5 günde bir yapıyodu o ora doktora gittim ve kaka tahlilinde şeker oranı çok yüksek çıktı ve doktor buna bağlı olarak anne sütüne alerjisi var midesi sinderemiyo sütü dedi damla verdi kullandım düzene girdi kaka yapmasında bi problem yok artık ama şöyle bi sorun var baktığım araştırdığım kadarıyla anne sütüne alerjisi olan bebeklerde süt diyeti yapılıyormuş doktor bana hiç böyle birşey demedi hiç bişi anlatmadı sadece damlayı kullan dedi süt yoğurt yeme filan demedi bide bu alerji için ayrı bi test filan varmı test de yapmadı pandemiden dolayı bi rahatsızlık yaşamadığımz sürece doktorada gitmedim gitmeyide düşünmüyorum aylık kontrolünü atladım o yüzden çok uzun oldu ama beni aydınlatırsanız sevinirim