Tuba Oyleydi boyleydi derken bir sekilde geçti gitti koskoca 300+gün.
Olaylar olarak yoğun
Zaman olarak hızla geçip giden bir yıldı.
Biri bitmeden biri başlıyordu.
Dunya sanki artık hic bizi umursamiyordu.
Gelecek yıl umuyorum ki bizi bu denli yormaz hayat akışı. Bir soluklanmamiza izin verir.
Boyle derken bile içimden şu dizelerin geçmesine mani olamıyorum,
….
Sonbahar geldi hüzün,
Kış geldi kara hüzün.
Ey en akıllı kişisi dünyanın!
Bazan yaz ortasında gündüzün,
Sevgim acıyor,
Kimi sevsem,
Kim beni sevse.
Eylül toparlandı gitti işte,
Ekim filan da gider bu gidişle,
Tarihe gömülen koca koca atlar,
Tarihe gömülür o kadar.