Merhaba anneler. Nasilsiniz.
Benim kız 16 aylik bi suredir istahsizlik sorunu yasiyorduk. Hic bir sekilde yemek yediremiyordum ben bu bücüre. Kendi doktoru pandemiden dolayi bi sure calismadi. O yüzden baska doktorlara goturduk falan ama bi yarari olmadi. Dun kendi doktoruna götürdüm. Sol bademcik ilfihaplanmis dedi bana da gosterdi. Baya yavrumun bademcigi bembeyaz iltihapti. Ama hic atesi falanda olmadi ki ben bogazdan şüpheleneyim. Antibiotik ve sprey yazdi kullanmak icin. 10 gun sonra muayineye goturcem. Size sorum. Boyle bi sorun yasayan oldu mu? İlaclar disinda ne yapa bilirim bağışıklığını güçlendirkmek için.